Категорії: Бізнес

Де взяти дешевий трафік для Арбітражу трафіку?

Починаючи робити перші кроки в арбітражі трафіку, варто спробувати будь-які методи. Особливо не варто нехтувати дешевими джерелами трафіку. Вони не тільки дають змогу залучити велику кількість відвідувачів, а й допомагають досягти великої різниці між витратами на такий вид трафіку та отриманим прибутком від користувачів, які виконали будь-яку цільову дію.

Де купити дешевий трафік?

Пуші

Невеликі повідомлення з низькою вартістю кліка (всього від 0,003 доларів на платформах на кшталт ADxAD і EZmob). Спливають під час запуску того чи іншого застосунку в смартфоні, або за увімкненого веб-браузера. Зазвичай Push-повідомлення використовуються для інформування про акції та оновлення, рідше для реклами інших сайтів.

Тизери

Невеликі ілюстрації з коротким, часто клікбейтним описом. Їх можна побачити буквально скрізь, як на інформаційних ресурсах, так і в соцмережах. Можна придбати показ через платформи RichAds, Kadam і PropellerAds за ціною від 0,005$.

Банери

Уже рідко використовуваний рекламний формат, який за грамотного підходу до оформлення і з привабливим текстом все ще може бути корисним в арбітражі. Замовити банерну рекламу можна на таких ресурсах як Mpay69, Clickadu за вартістю від 0,0002$ за 1000 демонстрацій.

Список рекламних мереж дивись у цьому розділі.

Чи підійдуть джерела безкоштовного трафіку для арбітражу?

Такий трафік також вельми ефективний за грамотного підходу, до того ж зазвичай не вимагає будь-яких фінансових вкладень. Розглянемо основні різновиди.

SEO

Це набір методик із пошукової оптимізації для просування ресурсу, його конкретних сторінок у видачі систем пошуку. За умови грамотної зовнішньої і внутрішньої оптимізації позиції сайту зростуть і закономірно збільшиться відвідуваність, але щоб показники були стабільно високими, потрібно займатися підтримкою на постійній основі, вивчати інтереси користувачів тощо.

Відкриті майданчики

Є безліч сайтів, де кожен охочий може публікувати свої пости з можливістю вказувати посилання для реклами. Тут важливо, щоб контент зміг привернути увагу активних користувачів, спонукаючи їх до вчинення тієї чи іншої цільової дії, чи то придбання товару/послуг, чи то звичайна реєстрація.

Каталоги з організаціями

Багато користувачів інтернету відвідують електронні довідники на кшталт 2GIS, де можна отримати швидкий доступ до каталогів різних організацій, тому вони також чудово підходять для просування бізнесу. Тут можна почитати коментарі відвідувачів, вивчити розцінки, дізнатися місце розташування і контактні дані. До того ж подібні бази даних нерідко опиняються в самій верхівці видачі пошукових систем.

Підсумки

Як показує практика, прибутковість бізнесу далеко не завжди корелює з вартістю трафіку. Навіть із дешевими або й зовсім безкоштовними джерелами можна досягти хороших результатів.

Розкажи корисну інформацію у соцмережах

Читайте також